fredag 8 juni 2012

Fredagskväll

Hej på alla där ute denna vackra fredagskväll i Stockholm :D Visst är det fantastiskt med lite sommarkännslor?
Jag kommer med lite goda nyheter och det är att jag och Johan leder överlägset i tävligen just nu så vi håller våra tummar så hårt vi kan att det håller i sig och att vi kaske vinner detta!

På bilden ser ni en vägg inne i garderoben, vi har fått upp lite hyllor så jag är lycklig :D Slipper ha mina skor nerpackade i lådor!!

Imorgon är det personalfest med start här hos mig, sedan får vi se vart det rullar vidare :)

Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. Från en au-pair som vet hur det är att vara ifrån sin älskade.. Till två andra au-pairer som också vet ( :

    Nu har jag röstat på er, hoppas ni vinner! Efter min röst hamnade ni på 101 röster & tvåan har 77 röster.

    SvaraRadera