fredag 20 januari 2012

Efterlysning

Hemma och är ledig för andra dagen i rad.
Det kan verka härligt och lyxigt att vara hemma men jag lider verkligen av det! Sitter bara i soffan, spelar tv spel och kollar Sex and the city.

Försökte ta mig i kragen lite och kolla på utbildningar, men det går alltid lika dåligt. Vet ju inte vad jag vill göra! Tips någon?

Sex and the city får mig att sakna New York, såklart men det får mig även att tänka på att jag måste skaffa mig vänner. Har inget att göra om dagarna. Vill ha vänner att hänga med och prata skit med... Är dock lyckligt lottad som har fått jobba med en otroligt gullig tjej som heter Zaiga på Lagerhaus så imorgon ska vi ut och äta middag istan efter jag jobbat.

Så till sist i detta ganska udda inlägg så kommer en liten efterlyselse på vänner i Stockholm? Finns det några sådana här?

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar