söndag 15 januari 2012

Dålig uppdatering

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mina dåliga uppdateringar på sista tiden. Men jag har jobbat hela veckan och har nu varit ledig sedan i fredags kväll! NICE med en riktig ledig helg. Jag och Johan har legat i soffan hela dagen igår och idag ska vi nog ta oss i kragen och göra något :) Jag måste erkänna för er att jag har blivit lite beroende av Zelda spelet... Som jag och min man spelar på hans gamla Nintendo 64. Helt sjukt beroendeframkallande spel. Vill egentligen bara sitta inne idag och spela också, men får inte det för Johan :( Lol.

Här kommer även lite fler söta bilder från förra helgen.

Utanför mitt och Johans hus :)

<3

I stan :)

Knäppisar <3

På slottet!

Haha <3<3

Glida runt på stan ;)
Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar