fredag 9 december 2011

Ursäkta mig

Sitter här denna fredags morgon och fascineras fortfarande över att jag har så mycket läsare! Jag ber om uräkt till er alla som läser för min dåliga uppdatering nu för tiden. Jobbar ju en hel del och har inte jättemycket tid till att varken blogga eller göra något speciellt som är värt att blogga om. Kommer bli bättre med tiden, LOVAR! Så ge inte upp ;) hehe.

Här får ni se en bild på mina fina vänner som jag saknar otroligt mycket <3 Snart är vi alla i Sverige igen. Sofia är sist på tur att komma hem och kommer nästa lördag!!!! <3 Längtar! <3<3

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Hej! Har precis suttit och lästa nästan alla inlägg från din tid i USA. Wow säger jag bara! Tänkte fråga dig nu, är själv sugen på att bli au pair. Har sedan innan två småsyskon som är 7 respektive 4, och är lite smått orolig över att hamna hos en "dålig" familj. Finns det någon möjlighet att man skulle kunna få kontakta den familjen du var hos? Om du vet ifall de behöver någon au pair? (: Maila gärna! liv_rydell@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej Liv! Tyvärr så behöver inte min värdfamilj någon ny au pair just nu. De har precis hittat en de ska ha :) Hoppas att du hittar en bra familj du också!

    SvaraRadera