måndag 26 december 2011

Juldagen!

Juldagen igår då. Började med att fira hemma hos pappsen med Atte och farmor som vanligt. Lite lutfisk, ris ala malta och sådant gott. Sedan möttes några av oss i familjen hemma hos Daniel. Inte ofta alla är samlade i samma stad nu för tiden så det var sjukt roligt att ses igen kan jag lova! Blev lite lek med peruker och sedan åkte jag, Daniel och Sarah till stan för att gå på någon inne klubb ;) Riktigt bra ställe med bra musik, bra sällskap och bara massa massa bra! Lyckad kväll måste jag säga.
Här kommer lite bilder!



Nu sitter jag på Landvetter flygplats och väntar på flyget. Ska bli skönt att komma hem till Stockholm igen. Men har verkligen haft en helt fantastisk jul med familjen. Så skönt att få fira hemma igen!

God fortsättning!

Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. Det var skönt att ha dig hemma igen också! Hoppas ni kan komma hem båda två snart. Puss gumman
    (förresten, jag råkade trycka på 'trist' när jag skulle trycka på kommentera)

    SvaraRadera