måndag 12 december 2011

Förlåt mig...

Jag mår verkligen skit. Känner inte alls att jag varit rättvis mot någon jag känner. Önskar att allt kunde bli som förr. Att jag kunde bli förlåten på något sätt. Jag saknar mina vänner. Ni är det bästa jag har. Mina bästa minnen...

Kanske inte kan bli som förr, kanske är vi annorlunda nu. Vet inte, men något är det. Något är inte som det var.
Allt förändrades verkligen bara för att jag åkte till Usa, både på bra och dåliga sätt. Men inget är längre som det var innan jag åkte. Borde jag ångra mig för att jag åkte?

Förlåt mig snälla. Vad ska jag göra för att allt ska bli som det var?

2 kommentarer:

  1. Man ska aldrig ångra sådant som en gång fått en att le och det är viktigt att komma ihåg! :)
    /Sanna

    SvaraRadera
  2. Sandris, hoppas vi hinner ses när du är hemma :)

    SvaraRadera