tisdag 8 november 2011

Utsikten

Ett otroligt vackert sken och underbar solnedgång över Stockholm denna fina tisdag! Passade på att försöka fånga den vackra utsikten vi har. Bilderna visar dock inte riktigt hur fint det är men ni får ju ett litet hum i alla fall :)


Utsikt över Skurubron


Hamnen

Detta är vad vi ser varje dag :)

Vår lilla gulliga altan :)

Hemmagjort te och en Johan som meckar!

Johan på Nacka Forum som ligger inte ens 10  min från oss.
Det var faktiskt på Nacka Forum jag spenderade dagen idag med att söka lite jobb. Ingen direkt framgång men jag tog mig i alla fall i kragen och försökte. Håller tummarna för Ica!

Nu ska jag avnjuta det sista av mitt te och sedan blir det kanske en film med min käraste Johan <3

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. haahahha orkar inte "hemmagjort te"

    SvaraRadera
  2. På grund af populariteten af Pacman varede ikke længe, før spillet designere troede det ville være en god idé at gå med Ms Pacman. Denne specielle version, spillet var noget af kvinder og havde lidt mere flair. Det blev utrolig populær, og den dag i dag stadig en af ??de mest populære spil nogensinde er skabt.

    SvaraRadera