onsdag 23 november 2011

Tjockast-smalast

Vaknade ensam i min säng imorse, Johan åkte till jobbet vid 5.30.. Alltid lika jobbigt att inte vakna up bredvid min älskling. Ikväll kommer bli ännu värre då han inte ens kommer hem ikväll... :'( Så då måste jag till och med gå och läggamig själv. Kommer nog bli att jag sover i soffan eller något, sjukt deppigt att sova själv i sängen...

Idag är planen att åka till city och träffa Dea <3 Sedan borde jag nog åka och handla lite också, ganska tomt i kylskåpet.. Kanske handlar när jag gått ner de sista 3,5 kilona. Har nämligen tappat ännu mer i vikt nu!! :D Väger nu mera 49,5 :D :D Lycka! Ja, ni som missat det så vägde jag som mest i vintras i USA, vägde nog närmare 60 då. Hemskt!

Som tjockast i mars detta året

Som smalast.September förra året.
 Men smo sagt, är bara 3,5 kilo ifrån min gamla fina vikt, så det går verkligen bra! Au pair fetma borde det finnas något som heter. Hemskt...

Love
-Sandra

5 kommentarer:

  1. Så om man väger 60 kg väger man för mycket?

    SvaraRadera
  2. Om man är lika kort som mig så är det på grännsen till övervikt tror jag... Men på andra är det säkert normalt.

    SvaraRadera
  3. ofta du bara vägde 46 innan???? orkar inte att folk ska ta illa upp bara för att du tyckte 60 var mycket..... skriv att det var mycket för dig nästa gång. säkert mamma som är ananym ändå. lol

    SvaraRadera
  4. Det var INTE mamma. Tycker inte att du behöver gå ner så mycket i vikt. Mindre än 49 behöver du absolut inte väga!

    SvaraRadera