onsdag 30 november 2011

lite update

Ligger på mitt rum, Johan är nere i restaurangen och äter. Jag har blivit av med droppen för stunden i alla fall (lycka!!!) och fick i mig en liten skål soppa vilket var det första jag ätit sedan måndags vid lunch. Känns konstigt.

Väntar på att läkarna ska veta vad dom ska göra av mig. Det är tydligen lite svårt med mig eftersom att jag är så "ovanlig" med min blodsjukdom och grejer. Så vi håller verkligen tummarna att dom låter oss åka hem idag. Känner inte alls för att sova här en natt till. Delar dessutom rum med en gammal gubbe som låter helt otroligt mycket och obehagligt på nätterna.

Det blir bra det här. Ni behöver inte vara oroliga där hemma, på andra sidan jorden eller vart ni nu befinner er hehe.

Sjukhushälsningar från er Sandra!

1 kommentar:

  1. Meen shit sandra!! Vad har hant?! :S Krya pa dig vannen!! Love <3 <3

    SvaraRadera