lördag 26 november 2011

Julpynt!


 Imorgon är det första advent!!! Hoppas ni alla har förberett med glögg, choklad och adventsljusstakar som jag och Johan har gjort! :) Idag efter jobbet lagade jag lite mat sedan blev det till att pynta lägenheten. Fixade min fina adventsljusstake och la i polkagrisar med bland annat form av hjärtan! Jättenöjd verkligen. Så nu är det mysigt här hos oss. Imorgon blir det Aladdin, lussekatter, glögg och julmust! :D

Sedan måste jag även passa på att tipsa om julradio.se som spelar julmusik 24/7 alla dagar hela julen! (Har dock inte börjat än, men vi håller tummarna att de börjar imorgon).

Love
-Sandra


2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut. Önskar jag kunde komma förbi på lite glögg. Puss

    SvaraRadera
  2. hehe, det kan du göra :) jag har bakat lussekatter och grejer :D hehe <3

    SvaraRadera