måndag 28 november 2011

Jobb jobb och åter igen jobb

Hej hej!
Jag har jobbat på Lagerhaus nu ett par dagar nu och trivs som fisken i vattnet! Det går verkligen riktigt bra och jättetrevliga kollegor också :D Imorgon är jag ledig så det ska bli skönt, ska iväg och göra lite små grejer sedan blir det att pyssla lite i lägenheten och senare stan förhoppningsvis :)

OCH!!! Jag får ju absolut inte glömma att berätta att Rachel ringde mig idag!! Så fick prata med henne för första gången sedan i september :D Helt överlycklig var jag. Fick även prata med gullungen Matt som var sjuk idag. GUD VAD JAG SAKNAR DOM!!! <3

Jag är stjärnan i granen på jobbet ;)




Nu ska jag mysa ner mig bredvid min baby som redan somnat i soffan här bredvid mig, så sjukt söt <3

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar