onsdag 23 november 2011

City

Hej hej därute!
Idag kommer jag med mycket goda nyheter. För det första så har jag haft en jättemysig dag i stan med min älskade vän Andrea <3. Vi myste runt och fönstershoppade lite eftersom att ingen av oss har några pengar att spendera. Vi kollade även julskyltningen på NK, visste inte att jultomten var så hipp att han bär klänning ;) men sure, han klär i det.

För det andra då, så kommer jag hem på julafton trots allt!!! Slutar 10 så hinner med ett flyg som går vid ett tiden förhoppningsvis. LYCKLIG TJEJ!

För det tredje så ska jag jobba för första gången på Lagerhaus imorgon vilket ska bli mycket spännande. Så glad att det går bra nu. Känns fint.

Här kommer lite bilder från dagen!
Utanför NK
Dealea
Väldigt fin stad måste jag säga. Trivs väldigt bra än så länge!
Mästerhunden i stövlar
VÄNNER, det går bra nu!

Love
-Sandra

1 kommentar: