söndag 30 oktober 2011

1 år!

Tro det eller ej! Men idag firar jag och Johan ett år tillsammans! Denna dagen för ett år sedan blev vi en.

Fina halsbandet jag fick av Älsklingen min den 30de Oktober 2010

30 oktober 2010. Dagen då vi blev en i Brooklyn bridge park. Solen sken och det var lagom varmt och klart väder.  Utsikten var finare än någonsin förr över east river, Manhattan Skyline, Brooklyn bridge och frihetsgudinnan. Vi hade gått en promenad i Brooklyn och slog oss ner för att vila.

Här nedan kommer några utdrag från bloggen från förra hösten då vi fell in love .

Kärlek redan i början av Oktober i Central park!
"En helg jag sent kommer att glömma! Johan, du är fantastisk! Du är som ingen annan. Har så otroligt kul ihop med dig och tiden bara flyger iväg. Skulle kunna spendera varje dag och varje minut med dig utan att tröttna <3."
-Efter en höstig och kärleksfull weekend i Silverbay,
Upstate New York.

"Sitter och tänker tillbaka på en fantastisk stund på 8th ave och 35st street. Kan inte sluta tänka på min underbara prins som är så underbar att jag alltid vill ha honom med mig! "
-Den 24de Oktober då vi sa "Jag älskar dig" till varandra för första gången.


<3 <3 <3 <3
"Underbar helg med underbara personer. Framförallt min fantastiska pojkvän Johan som jag är så otroligt glad för att jag har träffat, han är helt enkelt out of this world!"
-Efter helgen då vi blivit tillsammans och firat Halloween med vännerna i The City.

JAG ÄLSKAR DIG MIN JOHAN!!!
Love is in the air
-Sandra

1 kommentar:

  1. Underbart älskling! Vi skapar så fina minnen ihop <333

    SvaraRadera