tisdag 25 oktober 2011

Loppis

Tycker det är så roligt att jag fortfarande har ganska mycket läsare! Så tänkte att jag skulle kolla med er där ute om ni kanske skulle kunna tänka er att köpa lite av mina elektronik prylar som jag inte använder längre. 

Till en början med så är det min Canon eos 350D med stativ och kameraväska. Även original förpackning med alla böcker och vad det nu är i.



Sedan har jag även min gamla Ipod nano med laddare till väggen och en usb sladd.
Om något är av intresse för någon så är det bara att höra av sig. Det är ju som sagt ganska gamla prylar men de funkar hur bra som helst. På grund av dess ålder så kommer priserna inte bli så värst dyra. Kompispriser finns ju något som kallas också ;)

Love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Hej Sandra! Wilma sofias lilla syster vill ha en sådan kamera. Vad ska du ha för den? häls Sofias mamma Emmi

    SvaraRadera
  2. Vad ska du ha för kameran? =)

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag är fruktansvärt villig att köpa kameran av dig! Säg ett pris :)

    min mail: Maddiiie_@hotmail.com

    SvaraRadera