onsdag 12 oktober 2011

Kvällsmat hos pappsen

Hejsan finisar!
Jag har jobbat hela dagen idag, blev en lång dag, 8-17. Så är lite trött nu. Tog även vägen förbi vårdcentralen på väg hem för att ta influensavaccinet så nu är det också fixat! GÖTT.

Igår kväll var jag hos min far en sväng. Han bjöd på hemmagjort te som han gjorde med citron, ingefära och honung! Helt otroligt gott var det och jättebra för halsen om man nu har det. Så det var absolut inte sista gången jag drack det.

Imorgon blir det jobb från 9-16.30 på skolan sedan 17.30 till stängning på Kajskjul.. Så det blir en låååång dag. Sedan på fredag kommer JOHAAAAN!!!! Så jag bara längtar ihjäl mig. Ska bli så underbart att få vara tillsammans i 10 dagar!!! <3

Nu blir det snart lite mat och mys med familjen, syskonen kommer hit idag så det blir full fart. Saknat dom under veckan så de ska få många kramar!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar