fredag 7 oktober 2011

Fröken och servitris, hårt liv.

5th avenue, Juni 2011!
Nu sitter jag ner och har en lugn och ledig stund (förutom mina få timmar sömn inatt), för första gången sedan igår morse! Så är rätt körd i huvudet just nu kan jag lova.

Var kul att vara tillbaka på Kajen igår! Allt var verkligen precis som förr och det var kul att komma tillbaka till, lätt att glömma hur roligt det faktiskt var.

Hade även en gäst som läser min blogg, så det var riktigt roligt när hon berättade det, så hej hej på dig Helena och din dotter som ska åka som au pair! All lycka till er! :)

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan börja göra mig redo för att dra till jobbet igen... SNART ÄR DET HELG!!!!

Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. Hej på dig också, Sandra. Det var så trevligt igår och du skötte dig utmärkt. Verkade inte alls som att det var första gången på länge. Ha det bra du med och lycka till i ditt liv med Johan!

    SvaraRadera