söndag 2 oktober 2011

Excet!

Det blev lördag och jag, Linnea och Daniel fick för oss att ta något billigt glas vin för att sedan se vart världen tog oss. Så vi började med lite vin på Chez där vi träffade lite folk vi känt sedan gymnasiet. När klockan började närma sig midnatt blev det dags att röra på sig. Vindarna förde oss till Excet. Sjukt kul klubb på Avenyn som jag aldrig tidigare varit på. Har nog alltid varit för ung för att gå in där, haha. Lol. Jättefin kväll med massa dans och sång till gamla schlager klassiker och annan kul musik på alla de olika dansgolven där inne.

Kul att jag också lyckades dra till med någon brytning och lura några att jag var från New York! Haha. Idioter.

Riktigt bra kväll! Tack mina käraste vänner <3




Nu blir det dags att ringa Johan och se vad han har för sig. Hade varit lite konstigt om han fortfarande sov! :O

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar