söndag 30 oktober 2011

En helt fantastisk resa!

Det enda jag kan tänka på är livet i New York. Framförallt när det är svårt och jobbigt så drömmer jag mig tillbaka till lyxlivet. Vill bara tillbaka och stanna där för alltid! Kan inte förstå att tiden där gick så fort. Hade i alla fall de 12 BÄSTA månaderna i mitt liv. Finns inget som någonsin kommer kunna jämföra sig med detta året.


Lägger in lite bilder och drömmer mig tillbaka till New York...

The City life!
Nyår i New York City

Kärleken <3
Vinter och hösttiden i New York var den bästa


Många resor på Long Island Rail Road

Manhattan Skyline <3

The City <3
Clubbing med fina vänner <3

Bahamas!!!!

Vänner som jag saknar så det gör ont i mig :( <3 (I Washington DC)

Frozen Yo

Party på en klubb på ett rooftop med utsikt över hela Manhattan!
Midsommar på Manhattan
5th ave

Central park <3

I <3 USA
Fika och Svenskt godis!

Min käraste <3

Jag bara längtar tillbaka. Vad ska jag göra med mig själv???? Tips någon?

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Ett tips: KOM TILLBAKA!!!! ( med finlandsvenskt uttal) ;) <3

    SvaraRadera
  2. Hejsan, ville bara lämna ett litet avtryck eftersom jag har varit här och läst lite. Det blev lite nostalgi eftersom många av dina bilder skulle ha kunnat vara mina egna för många år sedan då jag var utbytesstudent i Pennsylvania och vi gjorde flera resor runt i landet och till Bermuda. Jag vet hur svårt det är när man bara längtar tillbaka till ett annat liv.

    Ha det gott.

    SvaraRadera