söndag 11 september 2011

Världens finaste

Världens bästa välkommen hem mingel igår med alla vänner <3 Så sjukt fint blev det och med det perfekta avslutet! Vid 10 tiden så kom Johan in genom dörren. Jag hade ingen aning och blev helt till mig av lycka! Alla har lyckats hålla det hemligt, så sjukt fint var det <3 Var verkligen den bästa välkommen hem presenten man någonsin kunde fått! <3 Min Johan!
Fina människor <3


Haha snygga

Kakan sa att jag fick ta mittenbiten ;)

Sötisar <3

Linnea och Olle <3

Kakan och Jag! <3

Mor och Kribbe <3

Min kärlek!!! Kan inte förstå att han verkligen kom, så underbart.

Klockan blev 12 och Linnea fyllde 20!! <3 Grattis gumman!
Nu har jag bara några timmar kvar att spendera med min man innan han måste åka upp till jobbet igen! :( Så måste ta vara på tiden till fullo <3

Jag älskar er alla! Tack för en underbar kväll! Ni är bäst!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar