lördag 17 september 2011

Systembolag-oskulden

Tog min systembolaget oskuld idag, hehe. Kul att ha kunnat köpa lagligt ganska länge men gör det först nu, dumma Amerika!

Well, köpte lite gott till mig och Johan eftersom att han kommer ikväll! Ska iväg och köpa lite vindruvor och ost sedan också. Det blir mys <3 Om 4 och en halv timma får jag träffa honom igen. Svårt att förklara hur underbart det är att vara så nära min kärlek igen. Tror ingen någonsin kan förstå!!! <3

Btw, det hade varit kul att höra vad ni vill läsa om här i bloggen nu för tiden, känns som att jag tråkar ut er med mitt vardagliga liv här i Sverige. Hehe.

Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. "MYS" ska jag tatuera in på mitt bröst :D vi låter innebörden av det ordet kontrollera vårt liv ! <333

    SvaraRadera
  2. 007 - James Bond17 september 2011 17:01

    Jag ser garna att du lagger ner bloggen, den ar forfarlig!

    SvaraRadera