torsdag 29 september 2011

New York, alltid närmst mitt hjärta!

Det är otroligt svårt att inte sakna livet i New York. Förra hösten framförallt. Det var den bästa hösten och de bästa månaderna i hela mitt liv. Finns ingen annan tid då jag varit lyckligare än under den tiden. Här kommer lite blandade bilder från förra hösten i staden som alltid kommer ligga närmst mitt hjärta, New York!

Jag och Johan festar i Empire state building


Lycklig tjej på Bellmore stationen

Finaste staden någonsin! Snälla ta mig tillbaka <3

Bellmore festival förra hösten.

Halloween med min käraste <3
Creep
Kärlek vid första ögonkastet <3
 

Silverbay i upstate New York en helg.

Bästa, mysigaste och roligaste helgen men kärleken <3

Fina vänner som jag saknar så det gör ont! <3

Haha sötisarna förfestar hemma hos Carro

Saknar dig vännen!! <3

Starbuckskvällarna saknas självklart! Saknar deras julspecial Caramel brulée latte!

Underbara värdbarn i parken! <3

Kärlek kärlek kärlek <3 <3

En liten tripp till Boston! Oförglömligt <3

Knäpp kille

Museum besök med min käraste <3

Åter igen, världens finaste stad!

Så söt <3

Finbesök <3
MC DONALDS!!!!!

Fin vänskap <3

Två älsklingar utanför Metropolitan museum of art

Saknar <3

New York är min hemstad inners inne, så enkelt är det.

Spola tillbaka tiden snälla!

Julmys i staden <3

Rockefeller Center och kolla på julgranen!

Brooklyn! <3

SNÄLLA, ta mig tillbaka! <3 Låt mig stanna för alltid.

Vill tillbaka!!! Låt mig få vandra på New Yorks gator en gång till, få andas in staden och njuta av allt fint som staden gett mig. Alla minnen. Alla galna stunder med vännerna, alla romantiska stunder med Johan, alla platser som alla har sina egna små historier och upplevelser med minnen för livet.

New York är min hemstad. Staden jag ALLTID kommer älska mer än någon annan stad. Så vacker och speciell.

Jag saknar det.
Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar