torsdag 8 september 2011

Mer konstateranden

Daniels bild från igår i Göteborg
Lilla Göteborg alltså, så fin stad, så liten! Tänk att man kan vandra runt hela stan på bara några timmar på dagen. Annat mot New York det där. Och som Marie skrev, "HAHA du har i alla fall göteborg, hade dött för göteborg, här kommer man hem till Osby, 6000 invånare, inte ens en stad, utan en BY... I nordöstra skåne dessutom... vad finns här.. NOLL??? ". Haha, Marie du har rätt, Göteborg är i alla fall något att ha! Du är alltid välkommen hit gumman <3


Här kommer lite mer utav mina konstateranden:

11. Det är SVINKALLT här i Sverige!!! (Men jag är glad att jag kan använda Jeans igen!! :D)

12. Det är Jobbigt att bo hemma, känner mig för vuxen för det.

13. Jobbigt att vara Svensk, känns som att livet är lättare som Amerikan!

14. Jag är redan uttråkad.

15. All shopping här är kvalitativ, finns inte lika mycket att välja på som i USA men här är i alla fall allt bra! haha.

16. Jag känner att jag vill gå vidare i livet, starta mitt eget. Detta är mitt gamla liv, och det är inget jag vill leva nu. För mycket minnen...

Nu är det dags för frukost, sovit 12 timmar inatt. Konstigt det här med tidsomställningen alltså!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar