lördag 3 september 2011

Longan!

Fredagskväll och det var dags att festa till det. Fira min sista jobbdag och allt (vemod). Min värdmamma följde med ut en sväng och var på middag och så, hur mysigt som helst. Om jag ska vara helt ärlig mot er alla där hemma så är det min värdmamma jag kommer sakna mest! Det är ju verkligen henna jag spenderat mest tid med här. Usch vilka jobbiga två sista dagar som är på väg mot ingång här nu...

Well, här får ni lite bilder från kvällen!
Jag och Rachel! <3


Fina tjejer röjer loss!

Jag och Clara på tåget på väg hem, kul resa det där ;)

Jobbigt att träffa såhär fina människor nu precis innan man ska åka :( <3
Jättefin kväll med underbara vänner. Usch blir helt tårfylld bara jag tänker på att lämna er alla. Skär i hjärtat. Men ikväll kör vi igen, men denna gången NEW YORK CITY!!!!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar