torsdag 8 september 2011

Lilla Torslanda

Idag var jag lite duktig och gick till Hemköp för att posta ett brev. Så mysigt med lilla torget med nästan inga folk på. Tanterna sitter och väntar på att gubbarna fyller i helgens rad för hästarna, alla ler och pratar svenska (förvånansvärt). Så fint med gröna gubbar vid övergångsställena och mammor som går promenader med sina barnvagnar (skulle aldrig hemma i New York typ). 

Allt är så litet och mysigt, inte alls som i New York. Kommer nog ta ett tag för att vänja sig. Fint är det i alla fall.
Torget


Så charmigt med servicebutik och bibliotek.
Städar i mitt rum idag, slänger ut massa gammalt, så konstigt att komma hem till sitt gamla liv, allt är precis så som jag lämnade det. Jag har ju gått vidare ifrån allt det här. Känns som att vara tillbaka för ett år sedan. Ganska tufft måste jag säga. Vill gå vidare!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar