måndag 26 september 2011

Köpenhamn!

 Idag åkte jag och min fina till Köpenhamn för en liten chillig dag på Ströget, med pussar, mys, öl och Pölse! Var verkligen hur mysigt som helst att få mysa runt i en stad jag aldrig varit i. Johan är så duktig som kan visa mig runt! :) Köpenhamn var en väldigt fin stad, inte sista gången jag åker dit kan jag lova. Innan vi åkte tillbaka till Helsingborg köpte vi lite mjöd och vin. Hittade mitt favorit Califonska vin som inte finns i Sverige! YAY! Ska bli så gott att få dricka det igen!






Nu ska vi mysa till det lite <3 Jag älskar min Johan!!!
LOVE
-Sandra

2 kommentarer:

  1. de senaste två inläggen har du använt orden mys, mysigt och mysa 10 gånger........... kanske dags att uppdatera ordförrådet??

    SvaraRadera
  2. Borde använt fler former av ordet istället ! Mysa for the win <33

    SvaraRadera