måndag 12 september 2011

Hjärtat det svider

Har varit utan min Johan alldeles för många dagar av mitt liv nu. Det får räcka! Gör ont i  hela mig. Vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till längre. MÅSTE få vara med honom!

Distansförhållande är inget för oss längre. Vi är redo att bli en <3 Redo att alltid vara med varandra, genom vått och torrt.

Snälla, Låt denna plåga vara över! Somnar varje natt med tårar i ögonen. Behöver Johan bredvid mig när jag ska sova, när jag ska äta, stå, gå, prata, ja när jag ska göra precis allt som går att göra! Jag fungerar inte utan dig min andra hälft. Står som fastspikad i marken, kan inte röra mig! Johan är den person som sliter loss mig och får mig att röra på mig igen.

Du är mitt allt Johan! Vill inte leva utan dig <3

JAG ÄLSKAR DIG!

-Sandra

4 kommentarer:

  1. BEBIS!
    du har så rätt, distansförhållande har vi vuxit ur nu! Det är dags för oss att få leva lite normalt! <3
    Snart så bor vi ihop, det vet jag om baby <3

    SvaraRadera
  2. Jag har en fråga till dig angående din packning. Hur många väskor checkade du in på flyget och vad fick du betala extra? (ska nämligen åka som au pair till USA men har fått berättat för mig att jag bara får ta med mig 23 kg hem efter året sen)

    SvaraRadera
  3. Jag har en fråga om precis det du skriver om i det här inlägget.
    Jag kommer med all säkerhet åka till USA som au pair så fort gymnasiet är klart. Men kommer lämna pojkvännen hemma, och som jag förstått av det lilla jag läst så lämnade du din hemma du med - Hur gjorde ni för att inte "glida ifrån" varandra eller känna att det var så jobbigt att ni inte längre kunde vara tillsammans?
    Såklart spelar kärleken till varandra stor roll när man far iväg såhär. Men om du vill lägga upp några tips för att förenkla ett år ifrån varandra så skulle jag vara jätte tacksam!:) Tack för en fin blogg!

    SvaraRadera
  4. fin bild :) och tack för en bra blogg!

    SvaraRadera