söndag 25 september 2011

HELSINGBORG!!!

LÖRDAG I HELSINGBORG:
Hejsan alla fina där ute i världen som undrar vad lilla jag har för mig. Jag är just nu i Helsingborg och myser runt här med min fina Johan och träffar alla i familjen, släkten och vännerna. Så underbart att få träffa alla och verkligen känna hur glada alla är att äntligen få träffa mig! Känner mig otroligt välkomnad. Johans mamma är så otroligt gullig! Så glad att ha henne som blivande svärmor! :D Skulle inte kunna tänka mig någon bättre! Blev släktmiddag hemma hos familjen igår med otroligt mycket folk, hur mysigt som helst. När alla i släkten dragit sig hemmåt åkte vi in till stan och träffade vännerna som tidigare varit hemma hos Johan också.

Jag och Johans vänner!
På söndagen var det att stiga upp tidigt på morgonen för att gå på frukost med Johans fina pappa och min blivande svärfar Ivan! Kusin Marcus och farmor och farfar var också där. Så underbart verkligen att få vara en del av allt! Otroligt fin familj min man har verkligen. Vi har fått jättemånga fina förlovningspresenter också! Det är ju verkligen värt att nämna. Så roligt att börja samla ihop saker till vårt hem. Tack till alla fina <3

Ivan och Jag på frukosten
 Efter frukosten åkte jag och Johan till ett shoppingcenter för att mysa runt lite och senare in till Helsingborg som lätt ligger på topp 5 listan av städer jag tycker om! Helt fantastisk stad verkligen. Fått världens finaste rundvisning av min käraste också <3

Johan på Gräddbullerian på Väla

Baby!!!!

Lite mys på Johans bil!

Fint fint fint fint fint!

Guds man det där ;)

Coolingen själv <3
Nu blir det snart middag med familjen och senare ikväll blir det mys och så ska vi sätta ihop alla våra milioner brev vi skrivit till varanda under tiden vi varit ifrån varandra. De ska sitta prydligt insatta i en pärm.. Så sjukt underbart ska det bli att ha alla samlade på ett och samma ställe. Det betyder nämligen att vårat lidande att vara ifrån varadra är ÖVER!!!!!

Imorgon ska vi till Köpenhamn och mysa runt hela dagen, Längtar.

Tack tack tack till alla för dessa två dagar, känner mig så otroligt välkomnad in till familjen. Har det verkligen underbart här nere! Jättefint är det.

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar