onsdag 21 september 2011

Helgens planer spikade!

Helt plötsligt fick jag otroligt mycket att göra! Ska till ett dagis imorgon och skriva in mig som vikarie på vikariepoolen. På fredag ska jag till tandläkaren och på lördag bär det av till Helsingborg för att träffa Johans söta familj och släkt. Får hoppas att vi hinner träffa lite vänner också! Åker lördag och hem igen tisdag så det blir fint!

 
Har varit duktig och städat lite i huset, tagit ut återvinningen och tvättat lite kläder som ska med i helgen. Har ju en hel resväska med kläder, väskor och annat skoj hemma hos Johan, så det ska bli kul att se vad för kul det är jag har :D hehe.

Klockan är snart halv tre och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av resten av dagen! Taggar inför helgen jättemycket i alla fall. Nervös!!!!!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar