onsdag 7 september 2011

Göteborg city!

Hejsan alla kära! Efter att ha sovit 15 timmar träffade Mattan och Daniel idag igen. Vi myste runt lite i stan och fikade på Fröken Olssons. Jag fick även växlat mina dollar till kronor och köpte en riktig solpuder eftersom att Sephoras är så otroligt dålig! Köpte även en kalender för 2012 eftersom att de inte hade några för 2011-2012 (var väl lika bra eftersom att jag inte går i skolan längre). Så får väl leva utan en kalender några månader, är ju trots allt jul snart!

Nu blir det sängen för att krya till min lite, har blivit lite sjuk nämligen, och så är jag fortfarande supertrött!!!

Love
-Sandra

Finisar i Göteborg <3

Klockan är 6 på en onsdag och gatorna är typ tomma på folk?! What the? Denna tiden folk går ut och shoppar hemma nu, galet verkligen. Sverige alltså. Roligt land det där. Svenskar är ganska speciella haha!
Bild från flyget, mitt fina Long island uppifrån. Saknar :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar