söndag 4 september 2011

Goodbye BBQ

Perfekta avslutet på ett perfekt år i detta landet. Wow, vilken upplevelse det har varit! Så svårt att förstå att det är över. Alla var hemma hos oss på BBQ denna underbart vackra söndag. Vänner till familjen, grannar, grannarnas morföräldrar, släkt, klasskamrater och allt vad det är! Alla otroligt fina personer och familjer som gjort detta året till det underbara år det varit. Känner mig som världens lyckligaste (trots alla millioner tårar som fällts idag).

Vet inte vad jag ska säga mer, TACK TACK TACK till alla fina personer <3
Vännerna! <3


Jag och Georgie <3

Världens sötaste lille unge. Älskar kniven i högsta högg! haha

Jag och Clara <3

Pojkarna! Jack med sina miner som vanligt ;) <3

<3

Jag och mormor-Kathy <3

<3

Min värdpappa Joe <3

Jag och fina gravida Michelle <3
Är helt stum. Nu är det dags att krypa ner i min New York säng en sista gång. Imorgon väntar en lång dag!

Kommer sakna alla så otroligt mycket! Bästa andra familjen i världen! <3 Kommer alltid vara min familj lika mycket som min riktiga familj är.

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar