måndag 12 september 2011

Frölunda Torg

Efter att ha lämnat Johan så myste jag hos pappa med lite frukost, sedan tog vi oss i kragarna och åkte till Frölunda torg som är nybyggt (för mig i alla fall), så det var kul att fönstershoppa lite, dricka lite kaffe och äta glass! Fick även köpa en halsduk av Johan för att jag fryser så mycket här i detta landet så det blev en jättefin svart från Monki :).

Nu sitter jag hemma och kollar efter lägenhet i Stockholm och dricker mig en kopp te. Någon där ute som känner någon som tänker flytta eller ska hyra ut i andra hand i Stockholm? Vi är i STORT behov av en!

Btw, börjar bli lite pinsamt att springa runt och säga "Oh, I'm sorry" till folk jag stöter in i och använda massa amerikanska ord och uttryck i varje mening när jag försöker fråga något.

Love
-Sandra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar