tisdag 20 september 2011

Det senaste

Godkväll alla finisar.
Jag måste börja detta inlägget med att säga att jag är otroligt dålig numera på att blogga. Inte bara för att Johan varit här sedan i lördags utan också för att det kanske inte händer jättemycket spännande i mitt liv här hemma i Götet. Men men.

 Spela wordfued på gammalt hederligt sätt!   

Johan har i alla fall varit här och vi har haft några helt otroliga dagar ihop, som vanligt! :D Livet är så otroligt mycket enklare när vi är ihop. Vi har druckit en hel del vin, ätit ost och myst järnet varje dag!
Matlagning på g!

Idag fyllde Malin Ekström år så efter jag droppat Johan på flygplatsen (snyft) så åkte jag in till stan och mötte upp "Familjen" och åt middag på tre indier. Mys. Sedan blev det te och kvällsmys hemma hos Malin innan det blev dags att åka hem.

Jag lovar att bli bättre på att blogga, efter nästa helg kommer jag nog ha en del att skriva! Ska nämligen åka hem till Johans familj i Helsingborg och träffa alla släkt och vänner! Längtar!!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar