onsdag 21 september 2011

Bruno!

Tror jag döööör! Johan har tydligen anmält mig till en tävling på Lugna favoriter att vinna en resa till Köpenhamn för att se Bruno Mars. För några minuter sedan ringde dom upp mig och sa att jag gått vidare till final! Helt paff blev jag, hade verkligen ingen aning om vad Johan skrivit eller något, hon ställde massa frågor om min "speciella relation till Bruno Mars" SAY WHAAT? Men jag lyckades ta mig igenom samtalet och hamnade i finalhögen! Så den 3 oktober kan det vara jag och Johan som går och ser Bruno i Köpenhamn!!! :D YAY!!!


2 kommentarer:

  1. alltså om du går på hans konsert och jag inte är där så kommer jag heeelt seriöst aldrig mer kunna prata med dig sandra!! jag skojar inte...

    SvaraRadera
  2. Hahahha det värsta är att du faktiskt är seriös Carro ;)
    Så du är den person jag borde bjuda med mig då om jag vinner eller? <3

    SvaraRadera