måndag 12 september 2011

Min kärlek!

Min älsklings flyg blev inställt igår kväll, lämpligt nog, så han fick stanna en natt till (YAY). Vi åkte in till stan och gick till Avenyn en sväng där vi stannade till på Hard Rock för att äta lite god middag på vår första riktiga dejt i Sverige! Så mumsigt var det. New York strip steak, PERFEKT!! <3 Vi kom hem på kvällen och kröp ner i sängen och myste hela natten. Tog vara på varje liten minut <3 

Körde honom till landvetter i morse och sedan hem till pappa för att äta frukost!
Finaste <3

Nöjd kille på Hard Rock <3

På Heden händer det grejer ;)

Min alldeles egen soldat! <3 Love you
Nu håller vi tummarna att det kommer goda nyheter imorgon, skriver mer om det om det blir något bra eller inte!

Snart landar Johan i Stockholm så vi kan prata igen <3
Jag älskar dig min Johan! Du är mitt liv verkligen <3

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar