måndag 15 augusti 2011

Vi föralltid!

Sitter och lyssnar på en radio kanal från LA med kärleksmusik (som vi lyssnade på hela tiden i bilen i LA), kollar på bilder från semestern och är lite ledsen. Saknar min Johan så...

Redendo Beach
Shopping på Rodeo Dr
BABY
Beverly Hills <3
Walk of fame
Hollywood hills!
LA BABY

Obligatoriska hopp-bilden
Föralltid <3

Jag älskar dig min Johan

Santa Monica beach

Santa Monica pier
VEGAS BABY
Filmaren hehe

På väg upp till världens högst belagda åkattraktion, OMG!
Vin och bubbelpool på hotellet i Vegas. LOVE IT!

Jag är kär <3
Fixa naglarna! haha.

Shopping!
Kärlek för stor för att beskriva <3

Tror att jag drömmer. Så underbart <3
Nu är jag superduper trött, ingen sömn inatt... Så nu är det dags att krypa ner i sängen. Vill dock inte, kommer vara så ensamt... :( Vill somna i vår California king size bed och bli omkramad av mitt livs kärlek! <3

Love you min älskade finaste bästa Johan.
Detta är på riktgit!
Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Asså MY GOD vilka bilder !! De beskriver verkligen vår semester jätte bra ! Och jag har dragit en slutsats efter vår semester : i vårt hem ska vi ha en liiiite större säng än King size ;)

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! Ser verkligen underbart ut.
    Puss

    SvaraRadera