måndag 15 augusti 2011

Världens lyckligaste!

Video från när vi fotad oss själva på Santa Monica pier! <3 Så kär blir jag av att kolla på oss, trots att vi är otroligt töntiga ;) haha <3 Love you min Johan!!!


Okej, nu är jag hemma i New York igen. Landade för två timmar sedan och ska börja jobba nu... Ingen sömn här inte!

Jag saknar min fästman jättemycket och grät hela flygturen hem. Kan inte förstå att vi tvingas att säga hejdå gång på gång igen. Men detta är i alla fall sista gången. Och om bara några veckor ses vi igen <3

Vi föralltid!
-Sandra

5 kommentarer:

  1. Hahaha My goood så roliga vi är xD älskar oss baby !! <33

    SvaraRadera
  2. hahaha helt underbart va glad man blir av att kolla på er ! :D ni ser verkligen lyckliga ut.

    SvaraRadera
  3. alltså jag fattar inte vem mer det är som trycker på trist?!? trodde det bara var jag........
    HAHA

    SvaraRadera
  4. älskar trist-knappen <333333

    SvaraRadera