lördag 27 augusti 2011

Rockville Center

Här kommer lite bilder från igår kväll! Sjukt bra kväll verkligen <3 Kan ha varit sista kvällen vi gått ut här tillsammans i New York. Men vi ska nog se till att kunna klämma in någon gång till ;)
Jag, Sofia och Sofias värdmamma Carina <3


Chrille och jag på klubben

Party and party!

Snygga haha!
I taxin på väg ut:
Jag "Can you turn the radio up?"
Taxichauffören "It's commercial"
Jag "Eeh, ok. Could you change the station?"
Taxichauffören "No, not really.."

LOOOL! Ofta man åker med en sådan surpuppa. Ganska gott skratt fick vi i alla fall. Ett av tusen denna kväll.

Nu gör vi oss redo för stormen, bunkrar upp med konservmat, vatten, bensin i bilarna och massa annat. Vi klarar oss precis från evakuering så vi hoppas att vi överlever stormen. Om jag inte skriver imorgon så... Never mind.

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar