söndag 24 juli 2011

Simply the best!

Har haft en helg med otroligt mycket tankar och känslor. Tankar som rör mitt fantastiska år här med fantastiska vänner och fantastisk familj. Underbara minnen som kommer vara något av de mest värdefulla jag har och kommer ta med mig resten av livet <3

Här kommer en liten blandning av lite fina tider <3
Jag och Sandris i en taxi <3
(MÅNGA taxiresor har det blivit)


Ja vad ska man säga. Donken häng med pojkvän och vänner innan fest i City. lite udda men kul kan jag lova!

Fantastisk weekend med min pojkvän en höstig helg i upstate New York <3

Grymmaste paret i världshistorian hittade varandra i staden som aldrig sover <3

Skvaller på GG trappan <3 Saknar mina vänner i fina landet Sverige! Vemodigt att vara här. För samtidigt som jag älskar livet här och alla vänner så saknar jag vänner och familj där hemma av hela mitt hjärta. Vi ses om bara några få veckor mina kära <3
Allt varar inte för evigt.. Nytt år och nya möjligheter! <3

Underbara upplevelser <3

Upplevelser var det <3 Vänner, jag älskar er!

Vill tillbaka till allt :( <3

Jag älskar mitt liv här! Fantastiska minnen som gör ont att tänka på att de är över. Vill spara allt i en liten burk och kunna plocka fram det och komma tillbaka <3

Är det bara jag som är galen som bara önskar att allt kunde göras om igen! Vill njuta av allt en gång till. Alla upplevelser, alla skratt och alla tårar. 

Det har varit ett fantastiskt år. Nu är det bara 6 veckor kvar att njuta av till fullo! 6 veckor sedan är livet tillbaka som det var för ett år sedan, men med lite bättre resurser <3 

Jag älskar mitt liv som är just nu och jag längtar jättemycket att få ta med mig allt jag varit med om, allt jag upplevt och allt jag lärt mig här hem till livet jag alltid älskat och älskar ännu. 

Tack till ALLA som varit med mig under detta året, ni alla har er egen lilla speciella plats i mitt hjärta och det tanken på att det inte kan vara för evigt svider. Men det är väl dags att lära sig att ingenting varar för evigt. 

Take care
xoxo
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Din blogg är BÄST! Förbli alltid så positiv

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag är ny au pair i new york. Försöka hitta mig lite vänner här runt omkring. Tänkte att de verkar som att du har varit här ett tag. Sugen på en fika och ge mig lite tips på vad man ska göra under de här året? Du kanske kan skicka ett sms till mig isf. Mitt nr är 9143050696

    SvaraRadera
  3. Åh, tack Rebecca! Det värmde verkligen att höra det där. Det är inte ofta man får så positiv respons :D

    SvaraRadera