måndag 11 juli 2011

Lake Compounce

Godmorgon mina kära! Är lite halvt sliten och trött efter gårdagens underbara dag på Lake Compounce i Connecticut. Är ett jättefint nöjesfält mitt ute i ingenstans! Kändes som att kliva in i spelet "rollercoaster tycoon" för er som känner till det. Haha. Riktigt roligt. Fantastisk dag med min värdfamilj <3 I love you guys soooooo much! <3
 
 


Rachel, (sjukt söta och rädda) Jack och Matt

Emmy och Matt i kön till en upside down rollercoaster.

Jack med sin Panda han vann!

Kan man bli coolare? Knäppisen lyckades till och med vinna en riktig gitarr! Så sjuk är han. Bästa ungen på jorden <3

Emmys kompis och mamma var också med!

Allas älskade Jack <3

Emmy <3

Funnel cake! MUMS!

Cooling

Matt drog med mig på det sjukaste jag gjort i mitt liv! Man blev upphissad i en stolpe 60 meter upp i luften, hängandes i två trådar som hölls fast vid två andra stolpar längre fram. När man väl är där uppe så har man en plastbit som man SJÄLV ska dra ut och som släpper loss än från stolpen bakom dig. Fritt fall i flera sekunder innan trådarna fångar upp oss och och får oss gungande fram och tillbaka flera meter upp över nöjesfältet. Helt amazing!!! Ett minne för livet!!! Sjukt coolt!
Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Haha Jack-The-Man ! Han är kung alltså ! Jätte fina bilder älskling :)

    SvaraRadera
  2. Han är bäst alltså! Grymmaste pojken på jorden.
    Tack baby <3

    SvaraRadera