söndag 3 juli 2011

July 4th house party

Som jag skrev i förra inlägget så drog vi på house party. Var som att kliva in i en amerikansk film kan jag lova er! Helt otroligt. Alla gick runt i bikini överdelar, badshorts, röda muggar, amerikanska flaggan överallt, beer pong och flip a cup tävlingar, kegg stand (vilket jag lyckades råka ta mig in på och göra, fett kul!) och ALLT ni kan tänka er som har med en amerikans fest att göra.

Sorgligt att säga hejdå till en av mina första vänner här bara.. Patrick. Så var lite ledsen senare på kvällen.
Patte, Carro och Sofia med den heliga flaggan i bakgrunden


En bild säger mer en tusen ord

Ja, bad i poolen blev det också!

Swedish house maffia och pappan som ägde huset. Haha.

Kegg stand! Yeah

Fett kul verkligen. En sak man BÖR göra när man är i Amerika.

Jao... Och så åkte vi i poolen också. Patte's mobil åkte med i och gick sönder, lol.
Fett kul kväll! July 4th är en helg att minnas kan jag säga! Helt otroligt.

Kommer sakna Patte. Det är nu det slår mig att det är dags att åka hem snart, har känts så overkligt fram tills nu.

xoxo
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar