måndag 18 juli 2011

En resa till Philadelphia

Jag och mina underbart bästa tjejer Sofia, Sigrid och Madde åkte till Philly över dagen igår. Vi gick runt i den otroligt vackra staden och njöt av sevärdigheter, parker, mat, frozen yo och en ren och fin stad! Här kommer lite bilder från vår upplevelse i den kärleksfulla staden Philly! <3
Jag och min Sofia <3


Jag och madde i en park

Old city

Fina tjejer <3

Vi tog paus i promenaden och stretchade lite i en park, stretchledare = Siggie!

Glada tjejer efter middagen när vi hittade ett frozen yo ställe! MUMS!

Kan inte säga annat än OMG! Så gott det är <3

På promenad genom stan <3

Svettiga och trötta lyckade vi ta oss till den sista sevärdigheten på vår karta!

Philly! <3
Helt otroligt fin dag med tjejerna <3 Älskar staden, men tror nog Boston och DC ligger snäppet högre på listan. Men var roligt att se. Trotts värmen och solen klarade vi oss genom dagen! Fantastisk var det.

Tack för en underbar helg alla!
Love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Nu verkar ha haft en sjukt bra dag ! Riktigt avis på Rocky statyn är jag ;)

    SvaraRadera
  2. Han var inget speciellt xD lol. Världens töntigaste staty ju :P

    SvaraRadera