fredag 29 juli 2011

Carro kärlek!

Här kommer en drös bilder från mitt och carros år tillsammans. Vi har verkligen varit med om det mesta tillsammans. Vi var dom som startade hela Long Island ligan! Så det är svårt att se henne lämna, det betyder att året börjar gå mot sitt slut.. :'(

Allt vi gått genom har varit så otroligt roligt och alltid massa äventyr! Hoppas att när vi möts i Sverige om några veckor så tar vi och gör  hela Sverige osäkert <3
På vår första ute kväll tillsammans (andra gången vi träffades)
Förfest hemma hos Carro själv <3


Halloween såklart!

Mer party!

Finaste ever <3

New York kommer alltid vara vår plats <3
DC såklart! <3

Beer pong!

<3

Dreamteam haha <3
Älskar dig Carro och det är hemskt att det redan är slut. Önskar att jag kunde packa ner allt i en liten ask och ta upp det när jag vill. Ingenting kommer aldrig bli detsamma igen <3

Tack för ett fantastiskt år min vän <3 Utan dig hade det aldrig varit detsamma!

Love
-Sandra

1 kommentar:

  1. åååh fina fina du! kommer sakna dig såå.. året hade inte varit i närheten av så bra om inte du varit med min pärla. jag vet att vi kommer ses igen i sverige och jag längtar!! tack själv darlo. love you<3

    SvaraRadera