måndag 13 juni 2011

Soon we'll be together

Ni vet att jag aldrig får nog av att berätta för er hur mycket jag älskar denna mannen. Idag är det bara 53 dagar kvar tills vi ses och jag är högt över öronen kär i honom, min man, Johan Horvat <3

Efter 176 dagar ifrån varandra börjar distansen ta på mig... Jag vill ha han nära mig! Vi är menade att vara nära varandra, varför då så långt bort?

Snart är vi tillsammans igen


I'm never never (never as far away as it may seem)
Soon we'll be together
We'll pick up right where we left off




Förlåt för töntbandet, men gillar verkligen låten och den passar väldigt bra. BTR är helt ok trots allt :)

Love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. Bara 52 kvar baby !! Snart nere på 40- talet :DD !! Och sen när vi är i samma land är det inte långt tills vi blir världens bästa sambo !! <33

    SvaraRadera
  2. Ska gifta mig I carlos från BTR.. Me loves that band ;-)

    SvaraRadera
  3. haha! Ah, det förstår jag ;) Många du vill gifta dig med Emms <3 haha.

    SvaraRadera