tisdag 28 juni 2011

Sådär ja! Måndag ska det vara ;)

Vi hade en helt otrolig måndag! Började med sightseeing i city! Båttur runt staden och lite bussåkande. Sedan åkte jag och Fredde hem till min LCC på BBQ och poolparty. Hur nice som helst med god middag efter en lång dag i staden.

På kvällen åkte jag, Fredrik, Sofia, Carro, Patrick och Patricks kompis hem till mig för lite chill och beer pong. 

Resten av natten spenderades på Mulcahys! 

Kan inte säga annat än att detta var en PERFEKT måndag! Fett kul verkligen. 

Här kommer lite bilder!
Brooklyn bridge och downtown New York


Jag och Frihetsgudinnan
Jag och min älskade Sofia <3
Manhattan skyline är förtrollande!
Ball kille!
Patte i poolen hos min LCC
Beer pong!

Vi var BÄST!
Grymt kul kväll! Fredriks smile säger allt!
"Det skulle ju vara dans, dans, dans!"

Lots of love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar