torsdag 16 juni 2011

Perfekt dag, med min älskade familj

Jag, min värdmamma och Jack åkte till stranden i förmiddags och spenderade flera timmar lekandes i sanden, i havet och så klart massa solning :D Så underbart.

När de andra barnen kom hem chillade vi ett tag hemma innan det blev dags för att göra sig redo och åka på födelsedagsmiddag. Jättegod mat, men trötta barn!

Trots allt så har jag världens BÄSTA värdfamilj och jag älskar dom som min egen. Vill inte hem på grund av dom, men vill hem för jag älskar min Johan <3

Love
-Sandra

7 kommentarer:

  1. Have you ever seen the kids show called Dino Dan? It's on Nick Jr. Sometimes I am wondering if your hostkid Jack is Dan's little brother in the show? :)

    SvaraRadera
  2. Haha KUNG J-Man är alltså :D haha .. Han och Lufmella hade nog blivit bra vänner !

    SvaraRadera
  3. Va med och tävla i min ''dagens blogg'' tävling!
    Tävlingen avslutas i kväll!!
    Lycka till ♥

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Kika gärna in på min blogg, vi kan väl följa varandra via bloglovin också? ;) (om du har)

    SvaraRadera
  5. Du och din kille borde skaffa tycker jag ;)

    SvaraRadera
  6. Åh, roligt att du gillar bloggen! Du har också en fin blogg :)

    Om du inte redan gjort det så kan du ju alltid lägga till mig på facebook(http://www.facebook.com/pages/marveliciousbloggse/178277822226668), så lägger jag också till dig om du har en facebooksida (eller på bloglovin)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken fin header du har :)
    Vad kul att du verkar trivas så bra! Hoppas du får en bra semester i LA och Las Vegas! Las Vegas är verkligen en stad som bör upplevas :)

    SvaraRadera