söndag 12 juni 2011

Min "enkla" önskelista

Detta är det min man är skyldig mig att köpa ;) Två armband och en vigselring från Tiffany & Co. Ringen är bara ETT MÅSTE! Han kommer inte undan att gifta sig med mig om jag inte får den ringen ;) haha. Kostar lite väl mycket bara kanske.. Men han har lovat att jag ska få den, och han har också lovat att vinna pengar. YAY. Haha.

Så detta är i alla fall min önskelista. Ringen MÅSTE sitta på mitt finger inom några år ;) Wow, tänk er att få bära en diamantring för mer än 50.000 kronor! Helt otroligt!

Love
-Sandra

4 kommentarer:

  1. Tycker det låter lite väl bortskämt att kräva sånt av sin man. Vad ska du köpa till honom?

    SvaraRadera
  2. Dan Nordlöf12 juni 2011 16:55

    Varför så materialistisk? kärlek sitter inte i hur dyr en ring är, finns säkert lika fina ringar för sååååååå mycket mindre. Bortskämd pappas lilla flicka beteende tycker jag att det är, och det står jag för oavsett vad du, Johan eller nån annan tycker.
    Men jag kan ju förstå varför Johan skulle kunna tänkas punga ut pengar för en om han kan, för vad gör man inte för den man vill spendera resten av livet med. :)
    Men tycker den anonyma hade en bra fråga, vad köper du till han då? :p

    SvaraRadera
  3. Herregud vilket tjat det blev om detta nu :O Chockad jag blev. Men detta är ju bara vad vi önskar oss. Det är ju inte så att det är han som kommer betala ringen själv! När vi gifter oss och ska köpa ring till mig så kommer det ju vara i vår gemensamma ekonomi!

    SvaraRadera
  4. åh gud vilken vacker ring! :)

    SvaraRadera