fredag 3 juni 2011

Mamma i city!!!

ÅH Så lycklig jag är!!! Fått träffa min mamma igen! <3 Efter 9 månaders väntan så får jag krama om henne igen. Så underbart har det varit. Vi har vandrat runt i city hela dagen så nu är jag helt slut och vill bara sova. Imorgon blir det upp igen för att vandra runt!! :D Underbart!!
Här kommer bilder från dagen!
Kribbe och mamma utanför New York Public Library. (Typ den mest betydelsefulla platsen för mig på hela jorden).


Min käraste älskade mor <3

Lunch på The boat house!

Blev hamburgare och något annat gott till förrätt! Mums.

New York är det bästa jag vet <3

<3

Fått en söt liten present av min lillasyster Saga <3 Så söt är hon! Jag saknar henne så otroligt mycket!

Jag och min mamma. Kommer bli som dig när jag blir stor <3

Mitt New York!
Nu = SÄNGEN!!
Imorgon = Manhattan!

Love
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar