måndag 6 juni 2011

Happieness begins with dessert!

Hej kära bloggläsare! Min mamma sov ju hos mig inatt. Så fort barnen lämnat huset på morgonen fixade vi oss och åkte på manikyr och pedikyr! :) Så skönt är det, lyxliv verkligen. 

Efter detta åkte vi och hämtade upp Jack på skolan. Vi åkte till mallet för MASSA shopping <3 Jag köpte en klänning, ett par RAY BAN'S som jag spanat in i några veckor nu, örhängen, armband och ett par nya vita converse som jag skickade med mamma hem :) Så har jag ett par fina nya skor när jag kommer hem!


På eftermiddagen åkte vi till Applebees för jättegod mat! Sedan var det dags att säga hejdå :'( Sorgligt men det är trots allt bara 3 månader kvar tills jag kommer hem!!
Jag och mamma på salongen!

Fina naglar :)

Detta är mina fina Ray ban's, de paret i mitten är dom nya!! LOVE THEM!!

Örhängen och armband

Mamma på Applebee's

OH YES!!! <3

Det var OMG gott!
Blev tre ätters middag för oss, mums!

Hejdå mor <3 Kommer sakna dig!
 Har haft en fantastisk helg verkligen! Nu har jag träningsverk i benen och min plånbok svider. Men min garderob är glad! :D

Köpte även en STOR låda på posten där jag ska skicka hem saker i, så det känns bra.

Lots of love
-Sandra

2 kommentarer:

  1. Har du någon aning hur mycket packning man får ha med sig hem efter ett år? Du skrev att du köpt en låda du ska skicka saker i, vad kostar det att skicka hem osv tror du? :) Bara undrar för jag är riktigt shoppinggalen och jag åker i augusti!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Ja då är vi två ;) Har åkt på någon form av shoppingsyndrom sedan jag kom hit. Jag vet inte exakt hur mycket man får ha med sig hem. Men jag ska ha två väskor som man checkar in (så betalar man säkert för en av dom ca 50 dollar) och så har jag ett hadbagage. Det rymmer ju lite mer än 10 kilo i alla fall. Men jag har ju mer saker än så, så kommer skicka hem en låda med saker. Den kommer kosta säkert upp emot 200 dollar. Jag har igen aning faktiskt. Men den får väga 70 p. Så det är ju bra :) hehe.

    Hoppas det går bra för dig! Jag skriver på bloggen hur allt går för mig sedan och vad det kostar så kan du ju läsa :)

    SvaraRadera