onsdag 1 juni 2011

Första juni

Hejsan alla glada (och kanske ledsna) läsare!
Det är onsdag idag. Jag och barnen har legat i poolen hela dagen, lekt och haft oss. Jättemysigt. Har även pratat med Johan ganska många timmar vilket har varit FANTASTISKT!!! Nu har han skype igång så jag kollar in på en svart skärm där jag vet att han finns någonstans i mörkret.

Jag har skrivit på lite av uppsatsen som ska skrivas till klassen jag ska ta om några helger. Tråkigt som faaan.

Imorgon kommer min mor och Kribbe till the big apple!! can't wait! <3

Love
-Sandra
Trots att min pojkvän är det sötaste och sexigaste gud har skapat så har han varit lite utav en fjortis en gång i tiden ;) hehe. Men jag älskar dig ändå och du är faktiskt riktigt söt på denna bilden <3 Min lilla moppepokje <3

1 kommentar:

  1. Hahaha asså lol xD tänk att man varit så liten en gång i tiden ..

    SvaraRadera