söndag 5 juni 2011

The city of dreams!

Det blev drömmarnas stad för mig denna dagen igen! Söndag med mamma och Kristian i city kan man säga. 

Blev promenader nere vid Wall street, Battery park, union square och även lite shopping i midtown, LOVE IT!!!!!

Här kommer lite bilder :)
Min söta ring som jag älskar! Köpt för några veckor sedan på Forever 21.


Wall street

Nu fick jag lycka efter att ha tagit på pungen!
Min mamma också, men hon var mest intresserad av hur stor den egentligen var!

På den sydligaste udden av Manhattan. Kikade lite på Frihetsgudinna.

City of New York

Det blev lunch och EFTERRÄTT Max brenner

Efter en MEGAstor middag så blev det chokladfondue, MUMS!

Här grillar jag lite marshmallows!

Shopping som sagt.. Underkläder, perfym, bodylotion + duschkräm och shorts!
En fantastisk helg har detta varit med mina fina päron. Just nu sitter mamma i min säng och jag är överlycklig. Hon ska sova här i natt. Kan inte förstå att det är sant faktiskt, att jag har henne hemma hos mig. Imorgon ska vi på manikyr och pedikyr och sedan blir det massa shopping och mat här på LI!

Sov så sött mina fina!
Love
-Sandra

3 kommentarer:

  1. åh, mamma! typiskt henne att vara så himla intresserad. dör och är glad att jag inte var med. men jag saknar henne här hemma nu. hon borde vara här och ta hand om mig! har ingen röst och äter jordnötter till middag nu. handla borde hon göra med, för det finns bara gammal mjölk och sköljmedlet är slut.

    SvaraRadera
  2. Hej. Undrar hur du får plats med text under bilderna? Blir jätte glad för svar :)!

    Jätte fin & bra blogg med!

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Jo, när du klickar på bilden när du skriver inlägget kan du välja storlek och även bildtext :)

    Tack!! :)

    SvaraRadera